Het is weer bijna tijd voor de Algemene Ledenvergadering van DAF Club Nederland. Vol interessante informatie over het lustrumjaar 2020 en hét moment om mee te denken en te praten over uw DAF Club. Wederom is Zeist de centraal gelegen plek waar u de bestuursleden kunt ontmoeten en met hen kunt praten onder het genot van een drankje. Tijdens deze vergadering blikken we uiteraard terug op het voorbije jaar 2019 en zullen we ook volop vooruitblikken op de plannen voor het lustrumjaar 2020.

Waar en wanneer?

De vergadering vindt plaats op 8 februari 2020 in het Woudschoten Hotel & Conferentiecentrum aan de Woudenbergseweg 54 in Zeist. Op www.woudschoten.nl (de website van Woudschoten Hotel & Conferentiecentrum) vindt u meer informatie over deze prachtige locatie. De vergadering begint om 13.00 uur in de Kapelzaal. De Kapelzaal is vanaf 12.00 uur voor u open.

Korter vergaderen, meer tijd om bij te praten na afloop

We verwachten al voor 15.00 uur de vergadering te kunnen afronden. Na afloop verzorgen wij u natuurlijk met een drankje en kunt u met andere leden én het bestuur napraten. Door de vergadering in te korten, is hiervoor ook meer tijd.

De stukken voor de Algemene Ledenvergadering kunt u (na inloggen) inzien of downloaden vanaf onze website: