Algemene Ledenvergadering 2017

Het is weer bijna tijd voor de Algemene Ledenvergadering van DAF Club Nederland. Een middag vol interessante informatie en hét moment om mee te denken en te praten over uw DAF Club. Wederom is Zeist de centraal gelegen plek waar u het bestuur kunt ontmoeten en persoonlijk met hen kunt praten onder het genot van een drankje. Uiteraard zal worden teruggeblikt op het jaar 2016, maar de nadruk zal vooral liggen op de plannen voor 2017.

Waar en wanneer?
De vergadering vindt plaats in Woudschoten Hotel & Conferentiecentrum aan de Woudenbergseweg 54 in Zeist. De vergadering begint om 13.00 uur in de Kapelzaal. De Kapelzaal is vanaf 12.00 uur voor u open. We verwachten rond 16.00 uur de vergadering te kunnen afronden en zo mogelijk al eerder. Na afloop verzorgen wij u natuurlijk met een drankje en kunt u met andere leden én het bestuur napraten.

Op www.woudschoten.nl (de website van Woudschoten Hotel & Conferentiecentrum) vindt u meer informatie over deze prachtige locatie.

Klik hier voor de volledige aankondiging van de ALV 2017 en de notulen van de ALV 2016 (vergeet niet eerst in te loggen).

Startdatum 25-02-2017 13:00
Einddatum 25-02-2017 16:00