Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp: Motorblok reviseren

Motorblok reviseren 3 maanden 1 dag geleden #10886

• R.A. Mooij
  • R.A. Mooij's Profielfoto
  • Fresh Boarder
Beste Dafleden,

Enige tijd geleden heb ik door omstandigheden mijn Daf 33 moeten voorzien van een nieuw (gereviseerd) blokje. Deze heb ik bij de club gekocht en kostte me ondanks alle goede wil van de club me toch een rib uit het lijf. Dit was voor mij de enige methode om zeker te weten dat het ook echt een gereviseerd blokje was dus oude er uit en nieuwe er weer in, de auto rijdt nu ook weer als een zonnetje.

Nu zit ik wel met een blokje dat niet meer zal rijden tenzij deze gereviseerd zal worden maar dat is wel de hoofdprijs betalen en het hoogste bedrag dat er werd gevraagd was zo'n 2000,- euro, echt waar....??!! Daar kan ik dus meerdere keren een gebruikt blokje voor kopen en de gok wagen, het duurt tenslotte maar zo'n anderhalf uurtje om een blokje in en uit te bouwen.

Maar dit is eigenlijk niet waar ik naartoe wil dus het volgende..... Zijn er leden of kennissen van leden die luchtgekoelde twee cilinderblokjes reviseren ? Mijn vraag is of iemand mij kan leren/helpen hoe je een blokje kan reviseren ? Natuurlijk heb ik daar de machines zelf niet voor maar als iemand een bedrijf heeft die dit doet wil ik graag in de leer, kosteloos helpen zodat ik misschien in eigen tijd aan een eigen blokje kan werken ? Ik kom zelf uit Noord Holland en weet dat de spoeling qua Daf hier erg dun is maar ik hoop dat er iemand in de regio dit werk doet en openstaat voor mijn voorstel.

In afwachting op jullie reacties, gr. Remy
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Tijd voor maken pagina: 0.072 seconden