Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp: Achterverlichting werkt niet meer

Achterverlichting werkt niet meer 4 jaren 2 weken geleden #6202

De verlichting en tevens ook de tankmeter er werkt niks meer, met geen enkele schakelaar. Ik dacht meteen aan een massa probleem. Wat ik al heb gedaan is een extra massa punt van achter helemaal naar de accu gemaakt, op het punt waar er drie massakabels samenkomen bij achterslot. Geen effect. Iemand hier ervaring mee?

Het instrumentenpaneel heb ik eruit liggen omdat de tankmeter niet meer opliep, dan kan ik ook meer zien. Ook hapert bij de alarmverlichting soms het knipperlicht links voor.
Stan
Laatst bewerkt: 4 jaren 2 weken geleden door S.G.J. Hoenderboom.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Achterverlichting werkt niet meer 4 jaren 2 weken geleden #6208

Ik heb het gevonden, heb mij rot gezocht, bleek dat het stekkertje aan de zijkant van de zekeringskast los lag, schijnbaar los gekomen toen ik met de bedrading van het dashboard bezig was. Ik heb weer wat geleerd.
Stan

Achterverlichting werkt niet meer 4 jaren 2 weken geleden #6210

• M. Stapper
  • M. Stapper's Profielfoto
  • Platinum Boarder
  • NULL
  • Ontvangen bedankjes 121
Als het los MOET krijg je het niet los, door de vergrendeling aan de zijkant van die stekker. Maar als het OOIT los is geweest, blijft het soms moeilijk vast zitten. Hetzelfde probleem met de alarmlicht schakelaar. Wanneer je deze niet gebruikt, werken de knipperlichten goed, maar wanneer je ze gebruikt om ze bv te testen voor de APK, dan is het hommels met de schakelaar. Krijg je het niet opgelost word het een nieuwe schakelaar. Hadden in het verleden heel veel merken met de APK last van.
mstapper MSE Waalre
Tijd voor maken pagina: 0.124 seconden