Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp: 23 september 2017 Toertocht Drenthe - Fryslân

23 september 2017 Toertocht Drenthe - Fryslân 3 weken 1 dag geleden #8715

• M.G.J. Roepers
  • M.G.J. Roepers's Profielfoto
  • aanwezig
  • Platinum Boarder
  • Ontvangen bedankjes 70
Op 23 september was de toertocht door Fryslân en Drenthe. We verzamelen bij het Witte Huis in Donkerbroek. het was die dag erg mooi weer. Geheel anders dan vandaag.

Dafjes in Donkerbroek
Op deze foto foto genomen bij Het Witte Huis staan een diverse Dafjes van deelnemers. Altijd weer een feest om zoveel dagjes bij elkaar te zien.

De toertocht ging door het grensgebied van Fryslân en Drenthe. Een van de natuurgebieden die wij passeerden was het Fochtelooërveen. daar heb ik deze foto genomen tijdens een pauze.
Daf 46 in het Fochtelooërveen
Leermoment voor mij: Als je gaat toeren met een Dafje, leg dan klapstoeltjes in de koffer. Dat gebeurde ook in de jaren zestig en zeventig en is dus geheel in stijl.

Een ander groot natuurgebied is het Drents-Friese Wold. Het is zelfs een nationaal park. Daar ligt het dorpje Doldersum en ook daar hebben we bij een restaurant gepauzeerd en geconverseerd.
Dafjes in Doldersum
Drie foto's heb ik genomen met mijn camera met filmrolletjes. Na terugkomst in Donkerboek nog lekker heerlijk gekletst en afscheid genomen. Hartelijk dank aan de organisatoren en ik zie uit naar een volgende tocht in deze mooie omgeving. Ook mijn zwager is het buitengewoon goed bevallen.

Groet,

Marco
Laatst bewerkt: 3 weken 1 dag geleden door M.G.J. Roepers.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Tijd voor maken pagina: 0.127 seconden