Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp: Vragen of opmerking over de droogrit-1 April 2012

Re: Vragen of opmerking over de droogrit-1 April 2012 7 jaren 1 maand geleden #2555

• Henk Panneman
  • Henk Panneman's Profielfoto
  • Administrator
  • Ontvangen bedankjes 4
Ik zal eens navraag doen.
Henk Panneman
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Bedankt door: Danny  

Re: Vragen of opmerking over de droogrit-1 April 2012 7 jaren 1 maand geleden #2559

• Henk Panneman
  • Administrator
  • Ontvangen bedankjes 4
Danny   schreef :
Het is inmiddels 21 mei en er is nog geen nieuwe...??
Het komt er aan, ik heb vandaag uitslag + uitleg van de 1e droogrit + de nieuwe droogrit van Wim ontvangen. Probeer deze vanavond nog op de site te zetten.
Henk Panneman

Re: Vragen of opmerking over de droogrit-1 April 2012 7 jaren 1 maand geleden #2561

• Henk Panneman
  • Administrator
  • Ontvangen bedankjes 4
Het is zover, de uitslag en uitleg van de 1e droogrit zijn bekend, de 2e is gepubliceerd. Succes allemaal met puzzelen!
Henk Panneman
Laatst bewerkt: 7 jaren 1 maand geleden door Henk Panneman. Reden: typo

Re: Vragen of opmerking over de droogrit-1 April 2012 7 jaren 1 maand geleden #2568

• 6215
  • 6215's Profielfoto
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • NULL
  • Ontvangen bedankjes 1
Net de nieuwe droogrit even bekeken. Ziet er weer een pittige opgave uit. Spijtig dat er voor vorige rit slechts 10 inzendingen waren. Dit moet beter kunnen. Eventueel een artikel in de variomatic plaatsen of er zelfs een droogrit in opnemen. Niet iedereen bezoekt het forum.
Aan de opsteller van de ritten: Doe zo verder, je zal de resultaten van de deelnemers in de echte ritten zo zien stijgen.
Visa chrono
Volvo 345

Re: Vragen of opmerking over de droogrit-1 April 2012 7 jaren 1 maand geleden #2570

• Henk Panneman
  • Administrator
  • Ontvangen bedankjes 4
Ik vind 10 deelnemers eigenlijk nog niet eens zo slecht. Verder kan een keertje in de Variomatic plaatsen natuurlijk geen kwaad.
Henk Panneman

Re: Vragen of opmerking over de droogrit-1 April 2012 7 jaren 1 maand geleden #2571

• 6215
  • 6215's Profielfoto
  • NULL
  • Ontvangen bedankjes 1
Dan is het voor mij oké. Afgaande op het aantal clubleden dacht ik dat er meer belangstellenden zouden kunnen zijn.
Visa chrono
Volvo 345

Re: Vragen of opmerking over de droogrit-1 April 2012 7 jaren 1 maand geleden #2574

• E. van Hengel
  • E. van Hengel's Profielfoto
  • Platinum Boarder
  • NULL
  • Ontvangen bedankjes 86
Zelf heb ik wel interesse, echter nu totaal geen tijd. Hoop van de winter daar wel aan toe te komen, wil me dit systeem wel eigen maken.

Denk dat er zo nog wel een aardig aantal leden zal zijn.
Is er leven na de dood ? Steel mijn DAF en je weet het !

Re: Vragen of opmerking over de droogrit-1 April 2012 7 jaren 1 maand geleden #2576

• Danny  
  • Danny  's Profielfoto
  • Expert Boarder
  • NULL
  • Ontvangen bedankjes 2
Gezien de opkomst op de Rittensport dag bij TAC in februari kan ik begrijpen dat 10 inzendingen als weinig wordt gezien.

Heb zelf nog 7 fouten, vind ik wat veel dus zal binnenkort eens kijken waar en hoe ik die gemaakt heb.
DAF Racing Team.nl

Re: Vragen of opmerking over de droogrit-1 April 2012 7 jaren 1 maand geleden #2599

• C. van Dijk
  • C. van Dijk's Profielfoto
  • Fresh Boarder
  • NULL
Zoals velen moet je toevallig maar op de site komen (ben zelf b.v. eigenlijk geen site gebruiker) en dan ook nog maar toevallig het van de droogritten lezen anders weet je van het bestaan niet eens af.
Wellicht alle mensen die op de eerste bijeenkomst zijn geweest eens mailen, een publicatie plaatsen in de Variomatic.
In ieder geval meer publiciteit aan geven.
v. Dijk, C.

Re: Vragen of opmerking over de droogrit-1 April 2012 7 jaren 1 maand geleden #2695

• 6215
  • 6215's Profielfoto
  • NULL
  • Ontvangen bedankjes 1
Net de oplossing voor de maand mei doorgestuurd. Hopelijk krijgen we tijd tot eind juni want anders ben ik te laat :( . Nog mensen die hun resultaat al ingezonden hebben?
Visa chrono
Volvo 345
  • Pagina:
  • 1
  • 2
Tijd voor maken pagina: 0.128 seconden