Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp: Trouwdaf

Trouwdaf 4 jaren 3 maanden geleden #5826

Dag allemaal,
Mijn dochter gaat 18 september trouwen. Als kind wist ze al zeker dat ze in ons Rode Dafje 33 zou gaan trouwen. Helaas is het Dafje lang geleden al verkocht in een nare boedelscheiding. Nog steeds is ze erg gecharmeerd van dit type Daf en heeft ze er zelfs al een keer een gehuurd. Dat zou ze nu ook kunnen doen voor haar trouwen, maar deze Dafjes zijn helemaal bestickerd met reclame en dat wil ze niet op haar trouwfoto's. Wie wil haar en haar verloofde 18 september om 12:30 met zijn/haar rode Daf ophalen in Eindhoven om naar Bergeijk te brengen? Uiteraard tegen vergoeding (een huurauto zou ook betaald moeten worden). Hopend op een positieve reactie en tot ziens, Frank Zwitser.

Frank Zwitser
Laatst bewerkt: 4 jaren 3 maanden geleden door 7605. Reden: Foto toegevoegd
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Re: Trouwdaf 4 jaren 3 maanden geleden #5828

• Harrie Sengers
  • Harrie Sengers's Profielfoto
  • Senior Boarder
  • NULL
  • Ontvangen bedankjes 10
Hallo Frank ,
Ik zou je 18 september kunnen helpen , ik woon in Bergeijk en heb alleen daf 33
Een blauwe cabrio! , een witte met aubergine dak , een oranje met roldak
Stuur me een mail , dan kan ik de foto,s doormailen . Ik hoor dan wel , of je geinteresseerd bent .
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of bel 06_23400131. groet Harrie Sengers
Harrie Sengers

Re: Trouwdaf 4 jaren 3 maanden geleden #5830

Dag Harrie,
Geweldig dat je zo snel hebt gereageerd. Je biedt ook nog eens een paar heel mooie Dafjes aan. Zo dacht ik dat mijn dochter als een blok zou vallen voor de cabrio (ik weet hoe bijzonder dat model is) maar ze vraagt om foto's van de witte met het aubergine dak. Is dat mogelijk? Al vast bedankt!
Frank Zwitser (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.)
Frank Zwitser
Tijd voor maken pagina: 0.236 seconden