Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp: Te koop 4 Dafjes 33 in 1 koop

Te koop 4 Dafjes 33 in 1 koop 3 jaren 7 maanden geleden #6999

Onderstaande advertentie is niet langer van toepassing, omdat de 4 Dafjes in 1 koop zijn verkocht aan een liefhebber.

Als Daf liefhebber/hobbyist kocht ik deze 4 Dafjes 33 ongezien via het internet, omdat ik in het buitenland woon.

Bij nader inzien gaat het hier om een te groot restauratieproject dan door mij kan worden gedaan. Ik mis daartoe gewoonweg de benodigde vakkennis en heb er ook de materialen niet voor.

Om die reden bied ik de 4 Dafjes 33 nu opnieuw te koop aan en hoop dat er iemand is die hier zijn/haar ziel en zaligheid in kwijt zal kunnen.

Informatie bij de RDW maakte duidelijk dat alle 4 Dafjes beschikken over een zogenaamd 'slapend' kenteken, dat opnieuw kan worden geactiveerd.

Het blauwe Dafje 33 met het open dak is zonder enige twijfel het mooiste van de 4, de andere 3 zijn in slechte staat en kunnen mogelijk worden gerestaureerd of zouden kunnen dienen als donorauto voor een ander Dafje.

Voor vervoer zal een eventuele koper zelf zorg moeten dragen.
Bijlagen:
Laatst bewerkt: 3 jaren 7 maanden geleden door Lex van Binsbergen. Reden: Wijziging omstandigheden
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Tijd voor maken pagina: 0.074 seconden