Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp: DAF 33 1e type

DAF 33 1e type 1 jaar 7 maanden geleden #8725

• P. Sleutjes
  • P. Sleutjes's Profielfoto
  • Platinum Boarder
  • NULL
  • Ontvangen bedankjes 26
Te koop. Zeer nette 1e type DAF 33. Franse Import. Bouwjaar okt 1967. Kleur Azula blauw met wit skai interieur. Een zeer fraaie kleurcombinatie. De auto is in 2005 volledig gerestaureerd. Compleet gespoten en technisch compleet herzien. O.a. nieuwe koppeling, nieuwe stuur- en fuseekogels, koppeling, remmen, spruitstuk, etc. Zeer goede variomatic. Nieuwe riemen. Opgebouwd met veel nieuwe onderdelen. Daarna vele probleemloze kilometers gereden. Met lange ritten naar o.a. Engeland haalden we met een beetje moeite 1 op 16,5. In zeer goede staat. Schadevrij. Geen roest. Starten lopen. Garage gestald. Prachtig wagentje. Technisch prima onderhouden. Alleen banden moeten tzt vervangen worden en hij lekt een drupje olie. 4500 euro.
Bijlagen:
Teken nu de petitie! reddebijen.nl/
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

DAF 33 1e type 1 jaar 7 maanden geleden #8729

• M.G.J. Roepers
  • M.G.J. Roepers's Profielfoto
  • Platinum Boarder
  • Ontvangen bedankjes 85
Volgens mij heb ik in dit Dafje gezeten tijdens een introductiedag van de DCN bijna drie jaar geleden. Het was idd een hele mooie 33. Ik herinner mij ook van die dag dat je ook actief was bij een of andere Mazdaclub en ben eigenlijk bang dat je bezig bent ons te verlaten.

Groet,

Marco

DAF 33 1e type 1 jaar 7 maanden geleden #8730

• P. Sleutjes
  • P. Sleutjes's Profielfoto
  • Platinum Boarder
  • NULL
  • Ontvangen bedankjes 26
Ik heb vorig jaar een Volvo 66 erbij gekocht. Daar ben ik mee bezig om die goed te krijgen. Primaire vario heeft een schakelstang issue; de ontsteking en carburateur moeten nog even vervangen worden en de stuurkogels ga ik even checken. Daarna is ie klaar voor 2018. De DAF 33 gebruiken we bijna niet meer dus die mag naar een nieuwe liefhebber; maar ook van een aantal oldtimer Mazda's ga ik afscheid nemen. Het gehele wagenpark moet krimpen zodat ik het bij kan houden. En de 33 is misschien wel de fijnste/best rijdende, maar ik moet keuzes maken.
Teken nu de petitie! reddebijen.nl/
Bedankt door: M.G.J. Roepers

DAF 33 1e type 1 jaar 7 maanden geleden #8731

• M.G.J. Roepers
  • M.G.J. Roepers's Profielfoto
  • Platinum Boarder
  • Ontvangen bedankjes 85
Gelukkig! Een pak van mijn hart.
Tijd voor maken pagina: 0.139 seconden