Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp: DAF 33 te koop 3.500,-

DAF 33 te koop 3.500,- 8 maanden 1 week geleden #9723

Jammer genoeg moet ik mijn daf 33 uit 1970 te koop zetten. Na veel leuke ritjes en wat opknap werk gaat hij toch de deur uit. Vanwege mijn verhuizing en drukke baan waarbij ik niet genoeg tijd heb om aan mijn daf te besteden heb ik besloten hem weg te doen.

Deze daf 33 is in 2015 naar nederland gekomen, daarvoor heeft deze altijd in frankrijk gestaan. Hierdoor zit er geen tot weinig roest aan de auto. De bodem is volledig hard en is ook behandeld met een coating om roest te verkomen.

Er is veel aan gebeurd voor ik hem kocht en ook tijdens dat ik hem in bezit had. De vorige eigenaar heeft de motor deels gereviseerd en de remmen ect. in orde gemaakt, hierna heb er een tijd mee rond gereden en vele leuke ritjes gemaakt. In de winter afgelopen jaar heb ik hem binnen gezet en heeft de auto een aantal nieuwe onderdelen gekregen. De aandrijfriemen zijn vervangen, nieuwe zuigerveren, nieuwe cilinderkoppen, stoterbuizen, volledig nieuwe pakkingenset etc.

Hij staat momenteel thuis langs huis en in de winter heeft die altijd binnen gestaan. De binnenkant van de auto ziet er heel goed uit, de buitenkant mag nog wat aangebeuren. Wat de motor betreft is er zoals je ziet al veel aan gedaan, maar er zijn nog wel wat aandachts puntjes. In verband met mijn verhuizing en tijd kan ik hem niet helemaal af maken zoals ik had gehoopt. laatst heb ik er een nieuwe dynamo in gezet en hij krijgt volgens mij te veel voltage. Deze auto heeft dus hier en daar nog wat opknap stukken!

Bieden vanaf 3.000,-

0614995989 alleen serieuze biedingen.
Bijlagen:
Laatst bewerkt: 7 maanden 3 weken geleden door T J P van der Heijden. Reden: prijs
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

DAF 33 te koop 3.800,- 7 maanden 4 weken geleden #9755

• Daan Elshof
  • Daan Elshof's Profielfoto
  • Junior Boarder
  • Ontvangen bedankjes 2
Beste Tom, ik heb je onlangs een berichtje gestuurd, oa over de kleur maar nog niets gehoord. Is de kleur een originele Dafkleur?

Vr gr Daan

DAF 33 te koop 3.800,- 7 maanden 3 weken geleden #9774

Beste Daan, sorry voor de late reactie. Dit is niet de originele kleur.

Met vriendelijke groeten, Tom van der Heijden
Tijd voor maken pagina: 0.091 seconden