Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp: Daf 46

Daf 46 3 jaren 5 maanden geleden #7205

• 6257
  • 6257's Profielfoto
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • NULL
Na jaren plezier met mijn DAF 46 uit 1977 te hebben gehad, heb ik besloten om te stoppen met deze hobby.
Het lukt me niet meer om er genoeg tijd voor vrij te maken, en ik hoop dat iemand anders er plezier mee kan hebben.

De auto is in redelijk goede staat, al ik heb hem nooit opgeknapt tot concours niveau. De bekleding is onlangs volledig vernieuwd en buizen rond de motor zijn allemaal nog goed. Deze heb ik een paar jaar geleden vervangen. De variomatic snaar is ongeveer twee jaar geleden vervangen. Er zit momenteel geen APK keuring op, maar deze is volgens mij eenvoudig te verkrijgen. De punten waarop is afkeurd zijn verholpen. Doordat ik voor langere tijd in het buitenland woon, is het niet eenvoudig om langs een keuringsstation te gaan. De afgelopen jaren heeft hij altijd in onze garage gestaan, waardoor er nagenoeg geen roest aan zit.

Naast de auto heb ik nog een aantal reserve onderdelen die je ook mee kan krijgen. Hier zit een set ruiten bij, leidingen en lampen. Het werkplaats handboek zal ik ook meeleveren.

Voor meer informatie graag contact opnemen per mail: bjdekruif [at] yahoo [dot] com
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Tijd voor maken pagina: 0.219 seconden