Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp: doneer mijn daf 46

doneer mijn daf 46 2 jaren 3 maanden geleden #8293

• W Verset
  • W Verset's Profielfoto
  • Fresh Boarder
Hallo Dafvrienden,

ik ben sinds een paar maanden in het bezit van een daf 46. Ik kocht deze Daf nadat hij zo'n 25 jaar in een garage had gestaan. Ik heb hem laten keuren en de "schade" viel behoorlijk mee. Weinig roest (te verwaarlozen) en de motor liep lekker.

Ik ben met de daf naar huis gereden en aan het poetsen gegaan en in de wax gezet. de remmen waren door de vorige eigenaar nog vernieuwd en voor mij bleef er weinig over om te renoveren. Nu woon ik in Tirol Oostenrijk en de daf is hier nooit ingevoerd geweest. Hij komt uit nederland (eigenaar was nederlander, helaas gestorven vandaar dat de zoon hem verkocht met de nederlandse papieren) en werd niet gebruikt.

vorige week heeft er helaas een aanrijdng plaatsgevonden en kwam de daf met een suv. in aanraking. Het linker spatbord als de motorkap en grill zijn betroffen en moeten vernieuwd worden. Ik ben nog met de daf naar huis gereden en hem in mijn parkeergarage geparkeerd, en daar staat hij nu :( . Het was voor mij een hobby omdat er niet veel aan gesleuteld moest worden, nu echter is het voor mij niet meer mogelijk de daf te repareren, alles moet uit nederland komen en ik heb het met sleutelen niet zo!
Ik kan de daf hier aan een handelaar verkopen en dan gaat hij waarschijnlijk de pers in. Daarom richt ik me nu aan een ieder die interesse heeft mijn daf te "adopteren".
Ik zou de daf graag gratis als sleutel objekt aan willen bieden of als "donor" aan iemand die er wat mee kan.
Er zit het een en ander aan reserve materiaal bij en wat handboeken en onderdelenboek

Men hoeft hem alleen maar op te halen...in tirol!

Zogezegd was er voor mij voor de aanrijding niet veel werk meer aan, de variomatic werkte prima. Ik zou het jammer vinden als hij de pers ingaat en dus graag aan iemand afstaan die er plezier aan kan beleven.

Mocht iemand interesse hebben dan hoor ik het graag via mail Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of via mijn mobiel (whatsup?) 0043 6503719690

de kleur is Bergina en het is een van de laatste die van de lopendeband gekomen is.

vriendelijke groet wim verest
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Tijd voor maken pagina: 0.087 seconden