Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp: Aangeboden daf 46 1976

Aangeboden daf 46 1976 1 jaar 11 maanden geleden #8595

• 8153
  • 8153's Profielfoto
  • Gebruiker is geblokkeerd
Ik bied mijn Daf 46 aan uit 1976. Vorig jaar heb ik Doortje aangeschaft en wegens gebrek aan tijd,kennis,financiele middelen en lef wil ik haar graag verkopen.

Op dit moment is ze niet gekeurd en zal ze binnen korte termijn geschorst worden. Ze is afgekeurd omdat er geen veiligheidsgordels in zitten, de hoezen van de aandrijfas versleten zijn en de banden verkeerd op de velg liggen. (alvast mijn excuses als ik dingen verkeerd schrijf, ik ben dan ook een leek)
Het zijn allemaal kleinigheden voor de kenners en hobbyisten maar voor mij als vrouw zijnde hele grote werkzaamheden. Het zelf repareren zal aanzienlijk in de kosten schelen en dit is dan ook de reden dat ik het niet heb laten reparen bij de garage en er dus geen apk op zit.

Ik heb haar laten taxeren op de club rond maart/April, de draagbalken zijn niet verroest en de carroserie is helemaal goed.
Ook is de uitlaat vervangen, deze viel na aanschaf er onderuit.

Wie neemt Doortje van me over, ze verdiend het om verzorgd te worden en niet alleen maar van gehouden te worden;)
Bij interesse neem even contact met me op!

***aangezien het me niet lukt foto's toe te voegen op dit forum kan ik bij interesse je deze toe sturen.

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Laatst bewerkt: 1 jaar 11 maanden geleden door 8153. Reden: foto's lukt nie, te mooi ;)
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Tijd voor maken pagina: 0.063 seconden