Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp: Te Koop Volvo 340GL Special

Te Koop Volvo 340GL Special 2 jaren 10 maanden geleden #7810

Wegens omstandigheden en beëindiging Volvo 340 hobby mijn Volvo 340GL Special driedeurs hatchback. Km stand 128500. YK-20-FT 1990
Wat is er al aan gedaan; variomatic+rollflex riemen vervangen, hoofdremcil vervangen, Hollandia Electrisch schuifdak gerepareerd
Wat moet nog gedaan worden; R. electr. raam werkt niet (motor in reserve),
Beide achter kriksteunen slecht,twee deuken LA,Twee roestplekjes LV motorkap.
De 340 is uitgerust met een Volvo surround geluid systeem van Pioneer.Doorvoer gat via achterleuning en armsteun voor skies, met trekhaak.
Meegeleverd worden alle reserve onderdelen o.a. Voorruit(nieuw) + raamrubber.generator,achterlichten L+R,Re koplampunit,koelfan,verwarmingsmotor en nog veel meer.
Heb helaas geen tijd meer om verder te gaan met het opknappen van deze auto.

Deze 340 verdient het om zijn waardigheid weer terug te krijgen en wordt t.e.a.b. aangeboden.
Reacties gaarne via E-mailadres Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..
Theo van Blerck
Laatst bewerkt: 1 jaar 10 maanden geleden door Theo van Blerck. Reden: Deze Advertentie verwijderen
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Te Koop Volvo 340GL Special 2 jaren 10 maanden geleden #7813

Theo van Blerck schreef :
Wegens omstandigheden en beëindiging Volvo 340 hobby mijn Volvo 340GL Special driedeurs hatchback. Km stand 128500. YK-20-FT 1990
Wat is er al aan gedaan; variomatic+rollflex riemen vervangen, hoofdremcil vervangen, Hollandia Electrisch schuifdak gerepareerd
Wat moet nog gedaan worden; R.deur gaat van buiten niet open bij controle veertje los, R. electr. raam werkt niet (motor in reserve),
Beide achter kriksteunen slecht,twee deuken LA,Twee roestplekjes LV motorkap.
De 340 is uitgerust met een Volvo surround geluid systeem van Pioneer.Doorvoer gat via achterleuning en armsteun voor skies, met trekhaak.

Deze 340 verdient het om zijn waardigheid weer terug te krijgen en wordt t.e.a.b. aangeboden.
Reacties gaarne via E-mailadres Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..
Theo van Blerck
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Tijd voor maken pagina: 0.155 seconden