Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp: Volvo 66 DL - 1977 - Te Koop

Volvo 66 DL - 1977 - Te Koop 4 maanden 6 dagen geleden #11312

AUTO IS VERKOCHT!

Bij deze bied ik mijn Volvo 66 DL Te Koop aan.

Ik heb de auto gekocht van een ex automonteur die de auto had overgekocht van een liefhebber die de auto de afgelopen 14 jaar heeft gehad.
Deze heeft de auto in 2004 volledig opgeknapt, de auto is voorzien van een volledige tectiel laag waardoor er nog totaal geen roestplekken zijn te bekennen. Diegene wat de auto 14 jaar heeft gehad heeft er relatief weinig mee gereden, de huidige KM stand is rond de 74000 en dat lijkt de originele KM stand (volgens RDW tellerrapport opgevraagd), hij had namelijk nog 5 andere oldtimers. Helaas moest hij vanwege gezondheidsredenen er 3 jaar geleden afstand van doen, de ex-automonteur heeft de auto in zijn vrije tijd toen nog wat verbeterd.
Zoals te denken aan volledig nieuwe remmen inclusief hoofdremcilinder, nieuwe banden voor, nieuwe starter, nieuwe schokbrekers, aandrijfas vervangen + een grote onderhoudsbeurt.

Ongeveer 2 jaar geleden heb ik zelf de auto van deze ex-monteur over gekocht.

Zelf heb ik nog de volgende werkzaamheden aan de auto de afgelopen jaren uitgevoerd:

* Contactslot vervangen + startrelais toegevoegd waardoor de starter altijd de volledige 12V krijgt bij starten en het contactslot wordt ontzien
* Grote onderhoudsbeurt (olie, filter, bougies, verdelerkap, bougiekabels etc.)
* Nieuw uitlaatsysteem van voor tot achter
* Koelsysteem geflushed en opnieuw gevuld
* Koelslang vervangen
* Carburateur gereviseerd
* Volvo 66 GL console ingebouwd + 2 nieuwe meters (oliedruk + watertemperatuur), oude console zit er nog bij is makkelijk weer in de oude situatie terug te brengen.
* Veiligheidsgordels van een Volvo 66 Combi achterin gemonteerd
* EMVK vervangen
* Thermostaat vervangen

De Volvo 66 rijdt nog altijd geweldig, de variomatic schakelt mooi soepel op en af. Ik heb er al heel wat leuke toertochten mee gedaan en het is elke keer weer een waar plezier om er mee te rijden. Omdat ik een andere DAF op het oog heb mag deze de verkoop in.

Vraagprijs is € 2950,- (prijs is licht bespreekbaar naast de auto)
Bij interesse kan gebeld of gemaild worden op: 06-30394751 of Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Auto staat in omgeving Maastricht (Limburg)
Bijlagen:
Laatst bewerkt: 3 maanden 1 week geleden door R.W.G. Knubben.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Volvo 66 DL - 1977 - Te Koop 3 dagen 9 uren geleden #11786

• M. Stapper
  • M. Stapper's Profielfoto
  • Platinum Boarder
  • NULL
  • Ontvangen bedankjes 144
Raar kan antwoord niet verwijderen
mstapper MSE Waalre
Laatst bewerkt: 3 dagen 9 uren geleden door M. Stapper.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Tijd voor maken pagina: 0.179 seconden