Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp: Daf Pony bakwagen VERKOCHT!

Daf Pony bakwagen VERKOCHT! 2 jaren 9 maanden geleden #7795

Een nieuw jaar en ik moet maar eens toegeven dat het er niet van gaat komen. Het opknappen tot rijdend exemplaar van mijn Pony.
Daarom te koop:
Daf Pony, in goede staat maar op te bouwen. Dus niet rijdbaar! Heeft denk ik 34 jaar geleden zijn laatste rondjes gereden. Hij is absoluut niet rot, integendeel. Heb er destijds een jongere boxer bijgekregen, grotendeels compleet. Er zit nieuwe lak bij om hem in de originele blauwe lak te brengen. Ook voor het chassis en de kunstofkap is er lak. Dit is autolak om te rollen. Het is nog een aardige klus maar zeker niet hopeloos. Je moet er alleen tijd voor maken en hebben.
Interesse? Doe maar een bericht. De pony gaat zeker niet voor een oud-ijzerprijs weg, dan laat ik hem gewoon staan.

DAF Pony is gereserveerd!
Laatst bewerkt: 2 jaren 6 maanden geleden door J.P Koldewijn.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Daf Pony bakwagen 2 jaren 9 maanden geleden #7796

Goedemorgen Mijnheer Koldewijn

ik heb zeker interesse in de daf pony ik ben momenteel bezig met de laatste puntjes op de i te zetten bij een pony met oplegger en ik zou het heel leuk vinden als ik ook een pony met bakje zou kunnen toe voegen aan mijn collectie dus ik hoor graag van je hoe ik in contact met u kan komen en wanneer ik langs mogen komen om hem te bezichtigen en te bekijken of we er samen kunnen uitkomen tot een verkoop
je kunt mij mailen op Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of mij even bellen of whatts appen op 0655186890

groetjes karel

Daf Pony bakwagen 2 jaren 9 maanden geleden #7804

• J Houwers
  • J Houwers's Profielfoto
  • Expert Boarder
  • Ontvangen bedankjes 6
Hallo heer Koldewijn,

Vervelend dat u moest besluiten de Pony niet af te maken.
Gelukkig zijn er gegadigden die dit project wel willen oppakken waaronder ik. Daarvoor zou ik graag de richtprijs van u horen die u voor uzelf in gedachten hebt. Wellicht kunnen we op basis daarvan nader tot elkaar komen?

Prettig weekend en ik hoor graag van u.

Groet,

Hans Houwers
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Tijd voor maken pagina: 0.081 seconden