Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp: keuring Pony voor kenteken

keuring Pony voor kenteken 6 maanden 2 dagen geleden #10170

• G.F. Droste
  • G.F. Droste's Profielfoto
  • Fresh Boarder
Sinds oktober vorig jaar ben ik de trotse eigenaar van een Pony die ik nog wel "eventjes' moet restaureren. Ik ben op dit moment met de RDW bezig om het kenteken weer te krijgen en dat lijkt te gaan lukken. Ik heb contact gehad met de RDW en ze zeggen dat ze het chassis, de aandrijflijn en de cabine gaan voorzien van loodjes. Heeft iemand hier ervaring mee, mij lijkt het namelijk niet zo handig omdat ik eigenlijk de cabine wilde vervangen door een betere uit de markt en dat gaat dan niet of ik moet ook die "nieuwe" cabine (met de sloopauto eraan) laten schouwen door de RDW

Tot dat ik het kenteken heb mag ik nog niets doen maar ik ben wel begonnen met de laadbak restauratie. Wie heeft er nog van die draai/ overslag sluitingen liggen voor deze laadbak? ├╝berhaupt zijn onderdelen voor deze wagen welkom dus als je wat in de aanbieding heb hoor ik dat graag.

Groeten,
Guido Droste
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

keuring Pony voor kenteken 5 maanden 3 weken geleden #10179

goedemorgen Guido

ik heb zelf 2 daf pony s staan en ik heb diverse onderdelen dubbel en ik moet er ook nog eentje op kenteken zetten
mail me maar eens op Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

wie weet kunnen we wat voor elkaar betekenen

groetjes karel
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Tijd voor maken pagina: 0.114 seconden