Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp: Even voorstellen en natte vloermatten na regenbui

Even voorstellen en natte vloermatten na regenbui 1 maand 2 weken geleden #11613

• E. van Hengel
  • E. van Hengel's Profielfoto
  • Platinum Boarder
  • NULL
  • Ontvangen bedankjes 109
Precies zoals Matthieu zegt.

Extra tip is om houten wasknijpers te kopen. Haal die uit elkaar zodat je 2 helften hebt. De puntige kant kun je nu gebruiken om werkend vanuit binnen in een bovenhoek het rubber iets naar binnen te trekken en dan de punt van de wasknijper tussen het rubber en de sponning te steken. Zo kun je steeds de dikte van een wasknijper verder gaan. Met zeer lichte druk komt het raam dan wel los.

Trek ook eerst het rubber aan de binnenzijde zo ver mogelijk los van de randen. In de loop der jaren plakt dit behoorlijk vast. Hoe losser dit zit hoe beter. Plus hoe warmer het rubber, ook nog beter, net is dan soepeler. Dus wacht op die hete dag van 40 graden, kruip dan in de auto en zweten maar :)
Is er leven na de dood ? Steel mijn DAF en je weet het !
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Even voorstellen en natte vloermatten na regenbui 1 maand 4 dagen geleden #11659

• G.J. Corbier
  • G.J. Corbier's Profielfoto
  • Junior Boarder
Hey, ik zie uw bericht nu pas! Sorry voor de late reactie! Ik wacht de warme dag af en als ik ooit lef genoeg heb...

Even voorstellen en natte vloermatten na regenbui 1 maand 4 dagen geleden #11668

• E. van Hengel
  • E. van Hengel's Profielfoto
  • Platinum Boarder
  • NULL
  • Ontvangen bedankjes 109
Lef heb je vast wel en ook genoeg tips nu, dus ga er voor :)
Is er leven na de dood ? Steel mijn DAF en je weet het !
  • Pagina:
  • 1
  • 2
Tijd voor maken pagina: 0.109 seconden